|
|
|
Fotolezen
|
|
Oh...ahah, die technologie staat voor niks Misschien heeft het ook weer zo moeten zijn, dus no worries lieverd! Je bent niet verplicht om te reageren, echt niet. Maar wel heel erg bedankt voor de poging! Liefs van mij
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Hey Denise, Welkom hier ik hoop dat je vindt wat je zoekt en meer.. Liefs Maryssa
|
|
Hulp bij lichamelijke klachten
|
|
Hey lieverd, Dat klinkt wel goed vind ik, zoals je de dag hebt ervaren. En wat een topmens die fysiotherapeute! Heel verfrissend wat ze zei. Ben ik het wel mee eens. Af en toe gewoon er eens uitknallen hoe rot het op bepaalde momenten is, lucht ontz
|
|
Levensvragen
|
|
ja juist, gast, dank voor je verhelderen!
|
|
Fotolezen
|
|
Hoi Denise, Ik heb een drukke dag achter de rug, maar kom morgen terug!!! Liefs, Marjan
|
|
Geestverschijningen
|
|
bwaa, ja sommige... zeker die ene o.O maar toch vind ik het altijd boeiend en kijk ik er met enorm veel respect naar ^^
|
|
Minder Serieus
|
|
Gisteren liet ik een bord uit mijn handen vallen, vandaag gooide ik bijna mijn koffie om. Er kwam alleen een gulp uit, niet aales gelukkig. Met dweilen vm kreeg ik het voor elkaar om de dweilkar niet helemaal goed over het randje van de schuifpui te
|
|
Minder Serieus
|
|
Eerst even dit: ik vind het echt zo super dat jullie meedenken, en me hier bij helpen! En vooral vanuit het boek weet ik dat ik positief moet blijven denken: ik weet dat ik bij de vorige stop (toen het uiteindelijk ook lukte tien jaar geleden) het ve
|
|
Fotolezen
|
|
Hallo Core daar ben ik dan met een uitgeslapen reactie. Ik herken het wel ben mijn leven aan het evalueren maar ook mezelf neem ik hierbij onder de loep. Dat van de verschillende fases dat kan ik niet helemaal plaatsen hoe je het bedoeld, en dat ik
|
|
Kaartleggingen
|
|
Hoo, het spijt me Nims... Ik lees nu pas wat je schreef. Als je je beter voelt, mag je mijn vragen altijd beantwoorden, maar voel je zeker niet verplicht! Wat er ook mag zijn, ik wens je veel beterschap en sterkte!! Elfje21
|
|
Informatie en kennis
|
|
En wat zouden ze beter moeten weten, volgens jouw? Dat mensen blijven steken in een fase dat is wel duidleijk als je om je heen kijkt. Maar hoe komt het dat ze blijven steken? Is dat door dat we geleerd worden niets van ons zelf maar alles van een an
|
|
Fotolezen
|
|
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~Hoi Monica, Heel raar, maar ik ken je ergens van! Je foto komt me heel bekend voor ... ik kan dus ook niet lezen. Vraag me niet waarom. -xxx- Marjan Oke wat vreemd! Maakt niks uit, ik zou het ook niet weten waar
|
|
Oproepen
|
|
Het was zeker niet mijn bedoeling om het over te laten komen, dat 'het' aan Suus zou liggen. Ze is zoekende. En ze heeft vroeger enge zaken meegemaakt die nu haar zoontje ervaart...das butt. Niemand wil bang zijn, en is express bang. En niemand kan e
|
|
Minder Serieus
|
|
Dankje, maar ik had hem zelf al opgezocht op you tube. Goed nummer
|
|
Minder Serieus
|
|
Oh ik schaam mij diep... heb gisteren helemaal niet gezien dat je jarig bent Daarom alsnog: VAN HARTE GEFELICITEERD Denzil
|
|
Minder Serieus
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=kwOiHCJhkNg Because we believe Guarda fuori e gia mattina Questo e un giorno che ricorderai Alzati in fretta e vai C'e chi crede in te Non ti arrendere Luister naar de zon Zij roept je naam Dit is jouw moment Dus ga
|
|
Mijn Verhaal
|
|
Ja, goed hè die site! Ook leuk om de manuscripten van anderen te lezen idd. Ik ben nog niet echt begonnen, maar ga dat binnenkort zeker doen... Ik zag ook Helma's topic over het schrijven van en boek...herkenbaar..
|
|
Informatie en kennis
|
|
Dagtekst van 09/03/2010. "Er wordt gezegd dat tijdens het bewind van de Ottomaanse sultan Mehmet II, bekend als de Veroveraar, een krijger beroemd werd door de tweeëntwintig overwinningendie hij op de vijandelijke legers had behaald. Het was
|
|
Kaartleggingen
|
|
Ben ik deze maand zwanger.
|
|
Dromendagboek
|
|
Dat is echt vreemd. Vannacht droomde ik dat ik op de markt liep. Er waren afprijzingen dus liep ik erop af. Een jonge man die garen verkoopte bood mij garen aan. Ik nam ze niet omdat ik ze niet goed genoeg vondt voor de naaimachine. Maar tegelijkert
|