Merudi Het Levensforum
Merudi

Merudi Home > Nl > Het Levensforum

Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: nieuwe foto van kikkertje door Marenubium @ Gisteren om 23:45

Oh...ahah, die technologie staat voor niks Misschien heeft het ook weer zo moeten zijn, dus no worries lieverd! Je bent niet verplicht om te reageren, echt niet. Maar wel heel erg bedankt voor de poging! Liefs van mij
Stel jezelf eens voor
Ga naar nieuwe berichten Re: Hi, ik kom me even voorstellen! door Maryssa @ Gisteren om 22:05

Hey Denise, Welkom hier ik hoop dat je vindt wat je zoekt en meer.. Liefs Maryssa
Hulp bij lichamelijke klachten
Ga naar nieuwe berichten Re: me/cvs door Maryssa @ Gisteren om 22:03

Hey lieverd, Dat klinkt wel goed vind ik, zoals je de dag hebt ervaren. En wat een topmens die fysiotherapeute! Heel verfrissend wat ze zei. Ben ik het wel mee eens. Af en toe gewoon er eens uitknallen hoe rot het op bepaalde momenten is, lucht ontz
Levensvragen
Re: fictief beeld. door Bellefleur @ Gisteren om 22:01

ja juist, gast, dank voor je verhelderen!
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Denise, wie zou mijn foto willen lezen? door ~~Larapinta~~ @ Gisteren om 21:42

Hoi Denise, Ik heb een drukke dag achter de rug, maar kom morgen terug!!! Liefs, Marjan
Geestverschijningen
Ga naar nieuwe berichten Re: ,Kunnen entiteiten ook in een droom voorkomen? door Peejay @ Gisteren om 21:15

bwaa, ja sommige... zeker die ene o.O maar toch vind ik het altijd boeiend en kijk ik er met enorm veel respect naar ^^
Minder Serieus
Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic door gast @ Gisteren om 20:57

Gisteren liet ik een bord uit mijn handen vallen, vandaag gooide ik bijna mijn koffie om. Er kwam alleen een gulp uit, niet aales gelukkig. Met dweilen vm kreeg ik het voor elkaar om de dweilkar niet helemaal goed over het randje van de schuifpui te
Minder Serieus
Re: Roken: pfffffffffff! door Helma @ Gisteren om 19:29

Eerst even dit: ik vind het echt zo super dat jullie meedenken, en me hier bij helpen! En vooral vanuit het boek weet ik dat ik positief moet blijven denken: ik weet dat ik bij de vorige stop (toen het uiteindelijk ook lukte tien jaar geleden) het ve
Fotolezen
Hallo Core daar ben ik dan met een uitgeslapen reactie. Ik herken het wel ben mijn leven aan het evalueren maar ook mezelf neem ik hierbij onder de loep. Dat van de verschillende fases dat kan ik niet helemaal plaatsen hoe je het bedoeld, en dat ik
Kaartleggingen
Ga naar nieuwe berichten Re: Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis door Elfje21 @ Gisteren om 17:49

Hoo, het spijt me Nims... Ik lees nu pas wat je schreef. Als je je beter voelt, mag je mijn vragen altijd beantwoorden, maar voel je zeker niet verplicht! Wat er ook mag zijn, ik wens je veel beterschap en sterkte!! Elfje21
Informatie en kennis
Re: non-dualisme door gast @ Gisteren om 17:36

En wat zouden ze beter moeten weten, volgens jouw? Dat mensen blijven steken in een fase dat is wel duidleijk als je om je heen kijkt. Maar hoe komt het dat ze blijven steken? Is dat door dat we geleerd worden niets van ons zelf maar alles van een an
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Monica, fotolezen. door Monica @ Gisteren om 14:48

Origineel bericht van: ~~Larapinta~~Hoi Monica, Heel raar, maar ik ken je ergens van! Je foto komt me heel bekend voor ... ik kan dus ook niet lezen. Vraag me niet waarom. -xxx- Marjan Oke wat vreemd! Maakt niks uit, ik zou het ook niet weten waar
Oproepen
Re: hulp gevraagd bij zoon van Suus door Marenubium @ Gisteren om 13:15

Het was zeker niet mijn bedoeling om het over te laten komen, dat 'het' aan Suus zou liggen. Ze is zoekende. En ze heeft vroeger enge zaken meegemaakt die nu haar zoontje ervaart...das butt. Niemand wil bang zijn, en is express bang. En niemand kan e
Minder Serieus
Re: Waar luister jij nu naar? door gast @ Gisteren om 13:05

Dankje, maar ik had hem zelf al opgezocht op you tube. Goed nummer
Minder Serieus
Re: Van harte gefeliciteerd jarige! door Eniroj @ Gisteren om 11:43

Oh ik schaam mij diep... heb gisteren helemaal niet gezien dat je jarig bent Daarom alsnog: VAN HARTE GEFELICITEERD Denzil
Minder Serieus
Re: liesanne- songs door liesanne @ Gisteren om 10:47

http://www.youtube.com/watch?v=kwOiHCJhkNg Because we believe Guarda fuori e gia mattina Questo e un giorno che ricorderai Alzati in fretta e vai C'e chi crede in te Non ti arrendere Luister naar de zon Zij roept je naam Dit is jouw moment Dus ga
Mijn Verhaal
Ga naar nieuwe berichten Re: Lies en Sanne.... door liesanne @ Gisteren om 10:29

Ja, goed hè die site! Ook leuk om de manuscripten van anderen te lezen idd. Ik ben nog niet echt begonnen, maar ga dat binnenkort zeker doen... Ik zag ook Helma's topic over het schrijven van en boek...herkenbaar..
Informatie en kennis
Re: Dagtekst door Beschermengel @ Gisteren om 08:51

Dagtekst van 09/03/2010. "Er wordt gezegd dat tijdens het bewind van de Ottomaanse sultan Mehmet II, bekend als de Veroveraar, een krijger beroemd werd door de tweeëntwintig overwinningendie hij op de vijandelijke legers had behaald. Het was
Kaartleggingen
Ga naar nieuwe berichten Re: Nims - Ja / Nee kaart door vlinder68 @ Gisteren om 07:40

Ben ik deze maand zwanger.
Dromendagboek
Re: Lees dit eerst: Over het dromendagboek door vlinder68 @ Gisteren om 07:26

Dat is echt vreemd. Vannacht droomde ik dat ik op de markt liep. Er waren afprijzingen dus liep ik erop af. Een jonge man die garen verkoopte bood mij garen aan. Ik nam ze niet omdat ik ze niet goed genoeg vondt voor de naaimachine. Maar tegelijkert
Wie is online
1 geregistreerd (gast), 12 Gasten en 2 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Denisevm, Elfje21, caro60, jikkelief, vlinder68
1050 Geregistreerde gebruikers
Actiefste posters (30 Dagen)
Bellefleur 287
gast 226
~~Larapinta~~ 183
Karin 157
Core 107
Eniroj 99
Helma 84
Lena 83
Forum Statistieken
1050 Leden
44 Forums
4398 Onderwerpen
84153 Berichten

Max Online: 244 @ 15-09-2009 20:22
Zoeken

Radio goedZO
(Druk op de playlist om te luisteren.)
OPENEN IN POPUP | OPENEN IN WINAMP
Laatste reacties
nieuwe foto van kikkertje
door Marenubium
Gisteren om 23:45
Hi, ik kom me even voorstellen!
door Maryssa
Gisteren om 22:05
me/cvs
door Maryssa
Gisteren om 22:03
fictief beeld.
door Bellefleur
Gisteren om 22:01
Denise, wie zou mijn foto willen lezen?
door ~~Larapinta~~
Gisteren om 21:42
Jarigen van vandaag
Geen jarigen
(Bekeken)Populaire Onderwerpen
Spirituele woordenrijger 105578
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 94659
Mini wijsheden 36620
liesanne- songs 32302
Links, websites die wij moeten zien! 29875
Paranormale gaves worden erfelijk doorgegeven. 29253
Dromen kunnen waar zijn... 29234
Angst aanvallen en hoe ermee om te gaan 25697
liedjestekst van de dag 22693
12-12-2012 22682

Nothing on this site may be copied without the permissions of the author(s). Copyright Julien Moorrees, Merudi, 2003-2010