Merudi Het Levensforum
Merudi

Merudi Home > Nl > Het Levensforum

Pagina 140 van 555 < 1 2 ... 138 139 140 141 142 ... 554 555 >
Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
Spring naar:
#63168 - 02-07-2009 18:38 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic ***** [Re: Maryssa]
Muin Offline
Zeer frequente bezoeker
Quote:
Wanneer twee mensen zich wederzijds liefhebben. Dan scheppen twee mensen vreugde in elkaar! Dan wordt er iets nieuws geschapen. Als ik vreugde schep in jou, en jij schept vreugde in mij, dan ‘houden we van elkaar’.

Ik heb deze tekst even van een ander topic gehaald.
Ervaren jullie vreugde in elkaar wanneer jullie bij elkaar zijn Maryssa?
Als dat het geval is dan is er niets aan de hand.
Niemand kan ons garanderen tot wanneer de liefde van ons leven bij ons blijft.
Maar het moment dat wij met onze geliefde delen is toch het mooiste moment.
Maak er maar geen zorgen om wat er kan gebeuren.
Het is goed gegaan en het gaat nog steeds goed.
Het is goed dat oud zeer weer naar boven komt dan weet je ook hoe je vanaf nu anders met de situatie om kan gaan.
Het is goed ook dat jouw vorige relatie uitgegaan is. Anders zou je deze lieve en charmante man (jouw huidige vriend) niet hebt leren kennen. Jouw vorige vriend paste niet langer bij jou.
Je verdient meer dan wat je ooit hebt gehad/gekregen. Het is nu voor jou tijd voor een ander soort liefde, romantiek en plezier. Een tijd doorbrengen met een man die op dit moment echt bij jou past…en van wie je volop kan genieten.
En zo te lezen denk ik dat jullie veel kwaliteitsmomenten met elkaar hebben gedeeld en nog steeds delen. Romantiek genoeg ! Je bent niet alleen spiritueel maar ook heel erg sensueel. Ik denk dat hij heel veel geluk heeft dat hij jou mag beminnen. Heb je zijn recente foto nog? Wat zegt de foto? Je hebt een bijzondere gave Maryssa. smile

Ik heb eerder een song en songtekst voor jou geplaatst bij een ander topic. Ik probeer vandaag nog een keertje een poging te wagen.

Voor Maryssa :

http://www.youtube.com/watch?v=zUn7wN2zy24&feature=related

How could anyone ever tell you
You were anything less than beautiful?

How could anyone ever tell you
You were less than whole?

How could anyone fail to notice
That your loving is a miracle?

How deeply you're connected to my soul.

Liefs,
Anna

#63172 - 02-07-2009 20:10 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Muin]
Islandlady Offline
Merudiaan
Wow Anna wat ontzettend mooi en lief.
Andre Besters

#63175 - 02-07-2009 20:30 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: ]
Cialara Offline
Kind van de zon
Origineel bericht van: Larapinta
Jorine - veel plezier vandaag. Hoe dicht woon je eigenlijk bij het strand?

Ha ha ha , ik durf het bijna niet te zeggen... 6 kilometer ofwel 15 minuutjes op de fiets (wel berg/duin op dan hoor!)ofwel 5 minuten met de auto smile

Ach de Randstad is zo slecht nog niet... wij wonen tussen Amsterdam, Haarlem, den Haag en Leiden, Schiphol is dichtbij, de zee en de duinen vlak bij, in het voorjaar de prachtige bollenvelden en 5 minuten van de A44 die ons met alles verbindt. Het enige nadeel is dat hier wel heeeeeel veel vliegtuigen over vliegen...

@ Anniek, doe jij soms tweetalig vwo dan? dat er tvwo staat...
@ Karin, sterkte met de Ritalin, heb gehoord dat je er best aan moet wennen en moet leren doseren zodat je niet al te High wordt wink Succes ermee!
@ Helma, spannen voor je dochter hoor! Wel of niet over... ach 't is altijd lastig; gaat ze over dan zal volgend jaar nog moeilijker worden, blijft ze zitten dan is dat ook balen...

Verder alle nieuwe moderators smile succes met je nieuwe functie hier grin

#63189 - 02-07-2009 21:42 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Cialara]
Larapinta
Ongeregistreerd
Heerlijk Jorine!! Zo dichtbij .... mijn ouderlijk huis is ook niet ver van het noordzee strand, alleen heeft het strand mij nooit getrokken op warme dagen, maar meer als het herfst is of het vroege voorjaar smile

|
#63190 - 02-07-2009 21:47 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Cialara]
Eruanna Offline
Dagelijkse bezoeker
Zo Laraprinta, jij bent druk geweest! Wel vervelend dat jullie de afspraak hebben gemist maar het komt vast goed. smile Heeft je dochter nog lekker gereden? smile

Bea leuk om weer wat van je te horen, zag trouwens dat je een paar pagina's terug ook nog had gepost, (Stom van me dat ik daarstraks erover heen las). Maar wat een feestweek heb je! Lekker. smile Ben je al weer bijgekomen van vannacht?

Heidelroos, dat festival lijkt leuk. smile

Gast Wat klinkt dat als een prachtige plaats om te wandelen! Ik wacht met spanning op je foto's.

Wat woon je lekker dichtbij Jorine, echt heerlijk moet dat zijn. smile Je hebt dan denk ik standaard een vakantiegevoel...

Ik doe inderdaad tweetalig. wink

Ik ben daarnet nog even lekker bij de paardjes geweest, ik heb de nieuwe jonge pony aan het werk gehad, die moet nog helemaal beleerd worden. smile Ik vind het altijd mooi om te zien hoe erg je dan nog op lichaamstaal in de communicsatie bent aangewezen, het werkt dan zo lekker. smile Met het veulen gaat het opzich ook wel goed, ze heeft alleen een gebroken rib waardoor ze een vochtzak heeft, dit heeft ze al een poosje en we dachten dat het eigenlijk van de antibiotica kwam. Ook heeft ze een scheef koppie waaraan ze als ze niet kan eten geopereerd zou moeten worden maar we hopen dat het nog bijtrekt, of dat ze in ieder geval zelfstandig kan eten. Het is in ieder geval een grote schat en ik zal zsm foto's plaatsen. smile
Fijne avond allemaal!

Geregistreerd: 12-12-2008 | Berichten: 990 | Lokatie: Op de wereld
#63191 - 02-07-2009 21:48 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: ]
Larapinta
Ongeregistreerd
Maar even melden dat ik mijn compie ga afsluiten, ben moe, de maandelijkse rotzooi is los...hahaha...en morgen naar het werk.

Fijne vrijdag en tot morgenavond allemaal!!
Maak er een dag van voor jezelf!! Doe ik ook smile

Liefs,
Marjan

|
#63192 - 02-07-2009 21:50 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: ]
Eruanna Offline
Dagelijkse bezoeker
haha, bij mij ook.. wink Lol.
Werkse morgen en voor jou ook een hele fijne dag! laugh

Geregistreerd: 12-12-2008 | Berichten: 990 | Lokatie: Op de wereld
#63193 - 02-07-2009 22:02 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Maryssa]
Heidelroos Offline
Dagelijkse bezoeker
Origineel bericht van: Maryssa
Ik ben verdrietig vandaag.

Ach vrouwke,

Ingewijd door Reiki..

Veel sterkte hoor, laat maar lekker gaan..
Er verandert nu iets binnenin je..

Kusje.. (K)

#63194 - 02-07-2009 22:03 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Muin]
Heidelroos Offline
Dagelijkse bezoeker
Origineel bericht van: Muin
Bea, draag je die tourmalijn op jouw huid?

Ik wel wink

#63230 - 03-07-2009 00:35 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Muin]
Maryssa Offline
Merudiaan
Lieve Anna,

Ben even helemaal stil van je lieve bericht. Wat ontzettend lief dat je dat nummer met die tekst voor me hebt uitgekozen! Het voelt heel koesterend en liefdevol. Dank je wel daarvoor lieve schat. Je hebt de juiste woorden gekozen om me een beetje te troosten.

Veel liefs
Floor

Taoïstisch vers

#63236 - 03-07-2009 07:32 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Heidelroos]
Islandlady Offline
Merudiaan
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Muin
Bea, draag je die tourmalijn op jouw huid?

Ik wel wink

Ja Heidel die draag ik op mijn huid. Het is niet een grote maar een mooie langwerpige aan een hangertje dus met veiligheidspeldje bij mijn hart smile

Liefs
Andre Besters

#63237 - 03-07-2009 07:42 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Islandlady]
Karin
Ongeregistreerd
het voelt raar, wolkerig, de storm in mijn buik is stil....
De chaos in mijn hoofd is weg, ik zweer je dat de wereld veel langzamer draait!
Ik zit op een dosis van 3 x daags 10 miligram, moet ook een dagboek bijhouden voor de psych, dus elke dag vertellen wat ik ervaar. Mijn collega's merkten gisteren gelijk wanneer de pil was uitgewerkt laugh

|
#63240 - 03-07-2009 07:48 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Eruanna]
Islandlady Offline
Merudiaan
Origineel bericht van: Ann_ik
Zo Laraprinta, jij bent druk geweest! Wel vervelend dat jullie de afspraak hebben gemist maar het komt vast goed. smile Heeft je dochter nog lekker gereden? smile

Vast wel smile

Quote:
Bea leuk om weer wat van je te horen, zag trouwens dat je een paar pagina's terug ook nog had gepost, (Stom van me dat ik daarstraks erover heen las). Maar wat een feestweek heb je! Lekker. smile Ben je al weer bijgekomen van vannacht?
Kwam om half 2 mijn bed uit smile daarna kreeg ik gelijk een hel fijn telefoontje van mijn lief die vandaag jarig is whistle. Gisteravond om half 10 de mand in en om 7 uur weer wakker. Eindelijk een goede nachtrust dus smile

Quote:
Heidelroos, dat festival lijkt leuk. smile
Dat lijkt mij inderdaad ook leuk.

Quote:
Gast Wat klinkt dat als een prachtige plaats om te wandelen! Ik wacht met spanning op je foto's.
Het is daar inderdaad schitterend en net alsof het gesneeuwd heeft. Heb je op Sint Maarten niet. Daar zijn ze in 1940 gestopt met zout winnen. En sinds 1950 is het tourisme gestart. Je kunt nu over de touristen lopen. haha

Quote:
Wat woon je lekker dichtbij Jorine, echt heerlijk moet dat zijn. smile Je hebt dan denk ik standaard een vakantiegevoel...
Heerlijk is dat en Noordwijk is leuk!

Quote:
Ik doe inderdaad tweetalig. wink

Ik ben daarnet nog even lekker bij de paardjes geweest, ik heb de nieuwe jonge pony aan het werk gehad, die moet nog helemaal beleerd worden. smile Ik vind het altijd mooi om te zien hoe erg je dan nog op lichaamstaal in de communicsatie bent aangewezen, het werkt dan zo lekker. smile Met het veulen gaat het opzich ook wel goed, ze heeft alleen een gebroken rib waardoor ze een vochtzak heeft, dit heeft ze al een poosje en we dachten dat het eigenlijk van de antibiotica kwam. Ook heeft ze een scheef koppie waaraan ze als ze niet kan eten geopereerd zou moeten worden maar we hopen dat het nog bijtrekt, of dat ze in ieder geval zelfstandig kan eten. Het is in ieder geval een grote schat en ik zal zsm foto's plaatsen. smile
Fijne avond allemaal!

Wist niet dat je tweetalig VWO kon doen. Goed van je. Je spreekt dus vloeiend spaans nu smile?

Sam mijn jongste is ook helemaal gek van paarden. Wil wel een keer met hem rijden hier in het Amsterdamse bos of zo.

Ik ben net wakker dus en zit lekker aan de koffie. Verder geen plannen vandaag. Behalve dan dat ik mijn lief straks ga bellen natuurlijk voor zijn verjaardag. Wish I could be there frown. Volgende keer maar.
Vanavond Amsterdam onveilig maken.

Allemaal een fijne zonnige dag en veel liefde!

Bea
Andre Besters

#63242 - 03-07-2009 07:59 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: ]
Islandlady Offline
Merudiaan
Origineel bericht van: Karin
het voelt raar, wolkerig, de storm in mijn buik is stil....
De chaos in mijn hoofd is weg, ik zweer je dat de wereld veel langzamer draait!
Ik zit op een dosis van 3 x daags 10 miligram, moet ook een dagboek bijhouden voor de psych, dus elke dag vertellen wat ik ervaar. Mijn collega's merkten gisteren gelijk wanneer de pil was uitgewerkt laugh

Jeetje dat is dus wat de Ritalin met je doet! Hoop dat het je heel erg gaat helpen maar elke dag een beetje wolkerig kan ook niet goed zijn :. Wel heel fijn dat de chaos in je hoofd weg is!

Take Care
Andre Besters

#63260 - 03-07-2009 09:45 Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic [Re: Islandlady]
Emuca Offline
Regenboog
Woeiiiii... vakantie is leukkk en warm...

I danced in the morning when the world was begun
I danced in the Moon & the Stars & the Sun
I came down from Heaven & I danced on Earth

Geregistreerd: 03-03-2009 | Berichten: 4224 | Lokatie: In mijn eigen wereldje
Pagina 140 van 555 < 1 2 ... 138 139 140 141 142 ... 554 555 >

Zoeken

Laatste reacties
Leren mediteren.....
door Marije22
Vandaag om 19:56
Hond & paradijsvogel
door wolfke
Vandaag om 18:23
kaartlegging door Solaria
door Solaria
Vandaag om 17:11
Mijn vragen naar "Johannes"
(kanaal),en antwoord

door Tatora
Vandaag om 14:45
Allemaal sterren
door Witte_lelie
Vandaag om 14:42
Shout Box

Facebook Activity Feed
Jarigen van vandaag
Geen jarigen
Wie is online
2 geregistreerd (Nati, Enigma), 52 Gasten en 11 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Featured Member
(Bekeken)Populaire Onderwerpen
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 4787310
Dagtekst 768808
Mini raadsels 764725
Spirituele woordenrijger 581044
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 271199
Van harte gefeliciteerd jarige! 233147
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 209779
Edelstenen orakel door Jorine 118683
De spirituele groei van mijn zoon S. 116086
Mini wijsheden 96883

Nothing on this site may be copied without the permissions of the author(s). Copyright Julien Moorrees, Merudi, 2003-2012