Wanneer twee mensen zich wederzijds liefhebben. Dan scheppen twee mensen vreugde in elkaar! Dan wordt er iets nieuws geschapen. Als ik vreugde schep in jou, en jij schept vreugde in mij, dan ‘houden we van elkaar’.
Ik heb deze tekst even van een ander topic gehaald.
Ervaren jullie vreugde in elkaar wanneer jullie bij elkaar zijn Maryssa?
Als dat het geval is dan is er niets aan de hand.
Niemand kan ons garanderen tot wanneer de liefde van ons leven bij ons blijft.
Maar het moment dat wij met onze geliefde delen is toch het mooiste moment.
Maak er maar geen zorgen om wat er kan gebeuren.
Het is goed gegaan en het gaat nog steeds goed.
Het is goed dat oud zeer weer naar boven komt dan weet je ook hoe je vanaf nu anders met de situatie om kan gaan.
Het is goed ook dat jouw vorige relatie uitgegaan is. Anders zou je deze lieve en charmante man (jouw huidige vriend) niet hebt leren kennen. Jouw vorige vriend paste niet langer bij jou.
Je verdient meer dan wat je ooit hebt gehad/gekregen. Het is nu voor jou tijd voor een ander soort liefde, romantiek en plezier. Een tijd doorbrengen met een man die op dit moment echt bij jou past…en van wie je volop kan genieten.
En zo te lezen denk ik dat jullie veel kwaliteitsmomenten met elkaar hebben gedeeld en nog steeds delen. Romantiek genoeg ! Je bent niet alleen spiritueel maar ook heel erg sensueel. Ik denk dat hij heel veel geluk heeft dat hij jou mag beminnen. Heb je zijn recente foto nog? Wat zegt de foto? Je hebt een bijzondere gave Maryssa.
Ik heb eerder een song en songtekst voor jou geplaatst bij een ander topic. Ik probeer vandaag nog een keertje een poging te wagen.
Voor Maryssa :
http://www.youtube.com/watch?v=zUn7wN2zy24&feature=relatedHow could anyone ever tell you
You were anything less than beautiful?
How could anyone ever tell you
You were less than whole?
How could anyone fail to notice
That your loving is a miracle?
How deeply you're connected to my soul.
Liefs,
Anna