#62721 - 28-06-2009 20:39
Re: Michael Jackson (50) overleden
[Re: Ayasha]
|
Zeer frequente bezoeker
|
Een vergissing is snel gemaakt. Geloof je liever dat hij zelfmoord pleegde terwijl dat niet zo is?
Beter huilen om de waarheid dan getroost worden met een leugen. Tuurlijk wil ik niet een verkeerde waarheid geloven, ik zou het liefste hebben dat hij nog leefde of dat het in ieder geval niet zo wazig was allemaal. Ik zou het erg vinden als het moord zou zijn van de arts, maar aangezien de Amerikanen soms de neiging hebben om dingen erger te maken dan ze al zijn, zie ik wel gebeuren dat de arts vervolgd wordt om iets wat hij misschien helemaal niet met opzet zou hebben gedaan, gewoon door ontwetendheid of doordat M het misschien toch wel zelf wilde.
|
| Berichten: 763
| Lokatie: Op de wereld
|
|
|
#62900 - 30-06-2009 14:20
[Re: Ann_ik]
|
Merudiaan
|
Een vergissing is snel gemaakt. Geloof je liever dat hij zelfmoord pleegde terwijl dat niet zo is?
Beter huilen om de waarheid dan getroost worden met een leugen. Tuurlijk wil ik niet een verkeerde waarheid geloven, ik zou het liefste hebben dat hij nog leefde of dat het in ieder geval niet zo wazig was allemaal. Ik zou het erg vinden als het moord zou zijn van de arts, maar aangezien de Amerikanen soms de neiging hebben om dingen erger te maken dan ze al zijn, zie ik wel gebeuren dat de arts vervolgd wordt om iets wat hij misschien helemaal niet met opzet zou hebben gedaan, gewoon door ontwetendheid of doordat M het misschien toch wel zelf wilde. je wil zeggen dat het een samenspel kan zijn van arts en Michael zelf? Kan allemaal..dat zullen ze wel onderzoeken. en uiteidelijk denk ik dat iemand ook een zeeer langzame zelfmoord kan hebben. Het moment dat in iemands hoofd de straffe affirmatie ontstaat "ik wil niet meer leven, ik wil hier niet meer zijn, ik ga nog liever dood " enz, enz, denk ik dat je je dood al half hebt geroepen. Niet dat ik weet of Michael Jackson zo heeft gedacht, hoor. doch ik heb dat wel al bij oudere mensen ervaren dat ze achteruit gingen in hun gezondheid, en uiteindelijk enkele jaren later stierven. Gewoon, omdat de zin tot leven eruit was.
|
|
|
| Berichten: 2985
| Lokatie: Belgie
|
|
|
#63188 - 02-07-2009 21:40
[Re: NiMS]
|
Zeer frequente bezoeker
|
Ik had van mezelf niet meer achter de pc mogen kruipen maar wat een leuke cartoon! Bedankt voor het plaatsen Nims, grijns... 
|
|
|
|
#63221 - 02-07-2009 23:25
|
Merudiaan
|
Ik had van mezelf niet meer achter de pc mogen kruipen Waarom niet, als ik vragen mag?
|
| Berichten: 9661
| Lokatie: Zeist
|
|
|
#63306 - 03-07-2009 16:01
|
Zeer frequente bezoeker
|
Ik had van mezelf niet meer achter de pc mogen kruipen Waarom niet, als ik vragen mag? Ik moet afkicken...  Nee hoor, ik had met mezelf afgesproken om snel naar bed te vertrekken en voor die tijd nog even rustig te gaan zitten en mijn hoofd leeg te maken. Af en toe moet ik gewoon afspraken maken met mezelf.
|
|
|
|
#63322 - 03-07-2009 21:39
|
Merudiaan
|
Af en toe moet ik gewoon afspraken maken met mezelf. Hahaha, moet je ze ook nakomen  Maar zo heb ik een afspraak met mezelf, dat als ik de dag erop moet werken, dat mijn computer vroeg uit gaat. Anders slaap ik nóg onrustiger .... en zonder diazepam kán ik al niet eens rustig slapen. Hopelijk met mijn nieuwe medicijnen volgende week wel  Positief denken!! Liefs, Marjan
|
| Berichten: 2435
| Lokatie: Groningen
|
|
|
#63727 - 07-07-2009 22:34
[Re: ~~Larapinta~~]
|
Merudiaan
|
Rare avond hoor. Michael Jackson was er gewoon, altijd. Hij kwam voor in boeken, in strips, in liedjes van anderen, en dan staat daar zijn kist. Heel absurd. Vanavond een groot deel gevolgd op tv van het grootse afscheid, maar je miste iets op het scherm, en dat was Michael zelf.
Nadien zag ik nog wat optredens van hem op het podium, en hij kon echt heel goed dansen. Ik vind het best jammer dat hij er niet meer is. Maar, zoals door velen al gezegd, hij heeft eindelijk rust, hoe en waar dan ook.
|
| Berichten: 2673
| Lokatie: Veluwe
|
|
|
#63728 - 07-07-2009 22:39
[Re: Helma]
|
Merudiaan
|
There's a place in Your heart And I know that it is love And this place could Be much Brighter than tomorrow And if you really try You'll find there's no need To cry In this place you'll feel There's no hurt or sorrow
There are ways To get there If you care enough For the living Make a little space Make a better place...
Heal the world Make it a better place For you and for me And the entire human race There are people dying If you care enough For the living Make a better place For you and for me
If you want to know why There's a love that Cannot lie Love is strong It only cares for Joyful giving If we try We shall see In this bliss We cannot feel Fear or dread We stop existing and Start living
Then it feels that always Love's enough for Us growing So make a better world Make a better world...
Heal the world Make it a better place For you and for me And the entire human race There are people dying If you care enough For the living Make a better place For you and for me
And the dream we were Conceived in Will reveal a joyful face And the world we Once believed in Will shine again in grace Then why do we keep Strangling life Wound this earth Crucify it's soul Though it's plain to see This world is heavenly Be god's glow
We could fly so high Let our spirits never die In my heart I feel you are all My brothers Create a world with No fear Together we cry Happy tears See the nations turn Their swords Into plowshares
We could really get there If you cared enough For the living Make a little space To make a better place...
|
|
|
|
#63735 - 07-07-2009 23:01
|
Merudiaan
|
Ja heb ook een stuk van de ceremonie gezien en vond het heel raar om te zien. De emotie droop gewoon van het scherm af. En toen zijn dochter paris sprak, was het hartverscheurend.
|
| Berichten: 9661
| Lokatie: Zeist
|
|
|
#63753 - 08-07-2009 07:06
|
Merudiaan
|
Waarom vond jij het raar om te zien Nims?
Ik vond het raar, omdat het zo onwerkelijk leek allemaal. En ja, het was zeer emotioneel, maar voor amerikaanse begrippen was het nog redelijk ingetogen, vond ik, en goed gedaan allemaal. Op een gegeven moment, het lege podium, het spotlicht en de microfoon, terwijl er niks gebeurde... heftig!
Eerst keek ik via RTL Boulevard, omdat ik dacht dat het niet op de publieke omroep te zien zou zijn, maar later keek ik verder op ned 3, want dat geleuter op 4 ertussendoor, vond ik vrij irritant.
Iedereen die zong en sprak, had het moeilijk. Het raakte me best wel, eigenlijk. Maar ja, ik ben nou eenmaal een emomiep.
|
|
|
|
#63766 - 08-07-2009 10:04
|
Zeer frequente bezoeker
|
Heb het gisteren helemaal gezien van begin tot eind op Ned 3. RTL 4 zond volgens mij alleen flisten uit dacht ik.
Ontzettend emotioneel en heb wel wat traantjes weggepinkt. Zo'n mooi oprecht persoon dat hij was en van iedereen hield. Ik heb altijd ontzettend met hem te doen gehad ook. Hij was zo bijzonder! En die aangiftes die gedaan zijn heb ik nooit in geloofd, zo'n lief oprecht persoon is daar niet eens toe in staat! Is overigens ook bevestigd dat het niet waar was door degene die die aanklacht heeft ingediend. En bedankt! NOT! Door haar aanklacht is wel zijn leven geruineerd en heeft ook waarschijnlijk tot zijn dood geleid.
Trouwens in de tekst die Beschermengel heeft geplaatst staat ook dat hij een ziel was van een hele hoge energie. Een engel dus. Altijd geweten!
Ik vond de toespraken ook zo mooi! Maar die van Brooke Shields raakte me nog het meest. En dan het nummer wat Usher zong, Gone to soon, 1 van Michaels mooiste nummers vind ik.
Like A Comet Blazing 'Cross The Evening Sky Gone Too Soon
Like A Rainbow Fading In The Twinkling Of An Eye Gone Too Soon
Shiny And Sparkly And Splendidly Bright Here One Day Gone One Night
Like The Loss Of Sunlight On A Cloudy Afternoon Gone Too Soon
Like A Castle Built Upon A Sandy Beach Gone Too Soon
Like A Perfect Flower That Is Just Beyond Your Reach Gone Too Soon
Born To Amuse, To Inspire, To Delight Here One Day Gone One Night
Like A Sunset Dying With The Rising Of The Moon Gone Too Soon
Gone Too Soon
|
|
|
| Berichten: 637
| Lokatie: Den Bosch
|
|
|
#63770 - 08-07-2009 10:26
|
Dagelijkse bezoeker
|
There's a place in Your heart And I know that it is love And this place could Be much Brighter than tomorrow And if you really try You'll find there's no need To cry In this place you'll feel There's no hurt or sorrow
There are ways To get there If you care enough For the living Make a little space Make a better place...
If you want to know why There's a love that Cannot lie Love is strong It only cares for Joyful giving If we try We shall see In this bliss We cannot feel Fear or dread We stop existing and Start living
Then it feels that always Love's enough for Us growing So make a better world Make a better world...
And the dream we were Conceived in Will reveal a joyful face And the world we Once believed in Will shine again in grace Then why do we keep Strangling life Wound this earth Crucify it's soul Though it's plain to see This world is heavenly Be god's glow
We could fly so high Let our spirits never die In my heart I feel you are all My brothers Create a world with No fear Together we cry Happy tears See the nations turn Their swords Into plowshares
We could really get there If you cared enough For the living Make a little space To make a better place...
Heb ontzettend gehuild bij dit nummer en overigens ook bij We are the World al die kinderen op het podium. Tja ook ik emo tante
Bewerkt door Islandlady (08-07-2009 10:27) Bewerk reden: stomme typfout :P
|
| Berichten: 1366
| Lokatie: De Wereld.
|
|
|
|
|