Ja, misschien wel, Damio. Maar volgens mezelf ben ik niet creatief, hoewel anderen dat wel zo zien. Ook wel bizar, want volgens mij toon ik het niet zo.
Iedereen heeft een ander talent en is creatief op zijn eigen manier, het een valt alleen meer op als het ander.
Dus nu stel ik mijzelf eigenlijk de vraag: 'Zijn spirituele mensen wel creatiever?'.
Spirituele mensen kunnen zeer zeker heel creatief zijn, omdat het contakt met de Bron, hen openstelt om die inspiratie weer te geven vanuit het gevoel. Komt natuurlijk ook je denken en je lichaam aan te pas.. omdat die dan werktuigen worden. Spitsvondigheid, orgineel, kleurrijk,handig, technisch bekwaam enz.. zijn dan vb werktuigen.
ben modeontwerper ... en vaak maak ik zaken die uit een andere dimensie of wereld lijken te komen soms begrijp ik zelf niet helemaal wat ze willen zeggen, of vanwaar ze komen ... maar merk keer op keer dat ik er mensen mee kan raken dus ja, wel creatief maar ik kan niet anders t voelt als n oordrang of zo mijn missie op deze wereld of zoiets?
ben ook wel crea bea, frutsel soms met dingen die ik heb wat leuks in elkaar voor bijv, een kadootje ofzo Vandaag ben ik weer creatief geweest met een vel met foto's. foto's lagen eraf dus een manier gevonden zodat de fotos er niets meer af kunnen vallen En zo komen er wel meer spontane dingen in me op altijd leuk Beetje leuk koken etc