Merudi Het Levensforum
Merudi

Merudi Home > Nl > Het Levensforum

Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Voorspellingen
Ga naar nieuwe berichten wie wil voor mij pendelen ? door mama29 @ Gisteren om 23:54

Hallo wie wil er voor mij eens pendelen ivm een zwangerschap Sinds nov beslist en er ook voor gegaan voor een 3de kindje . In feb heb k een vroege miskraam gehad en ik vroeg me af wanneer ik nu opnieuw zwanger zou zijn en wat dan het geslacht dan zo
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Engelmensen door Marenubium @ Gisteren om 23:46

Origineel bericht van: EnirojMarenubium; Ik wil er verder niet op ingaan, maar ik vind je opmerking over het "misbruiken van Hans" heel minachtend en sarcastisch van je. Erg jammer dat je op deze wijze over iemand praat die je niet kent.
Oproepen
Ga naar nieuwe berichten Re: hulp gevraagd bij zoon van Suus door nougnag @ Gisteren om 23:30

Het heeft mij 3 jaar gekost wat jammer genoeg maar 3 maanden had hoeven duren. De gevolgen hiervan zijn wel weer heel mooi. Mijn mannetje toendertijd is mijn kerel nu,die "weet"voor zichzelf "it's a state of mind not of being", h
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Waar luister jij nu naar? door Bellefleur @ Gisteren om 23:17

Bijzondere gaven
Re: Handen door paula35 @ Gisteren om 22:37

Ik wou dat ik het ook kon zeg!!
Informatie en kennis
"Het paard als leraar" door Marenubium @ Gisteren om 21:27

Ik wil dit artikel graag delen met anderen, jullie. Het volledige artikel is hier beschikbaar: http://www.innerned.org/hetpaardalsleraar.html Het beschrijft bij lange na niet wat paarden ons allemaal kunnen vertellen, en hoe wij als mens (lees: roo
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Uw mening telt! door Marenubium @ Gisteren om 21:18

True. Als het hier zo was neergezet, zoals Belle het heeft staan in haar bericht; niks mis mee, en zelfs erg mooi. Dan had ik graag willen participeren. Heheh @ karin: spelvauten zijn soms ook wel leuk!
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Roken: pfffffffffff! door Helma @ Gisteren om 20:54

Wauw! Wat lief, van jullie allemaal! Het was dus vanmdidag een week geleden: en ik was in de Brabanthallen, op een hobbybeurs en dacht er nauwelijks aan. Nu ben ik thuis, mijn moeder is weer naar huis, en ik heb me toch een zin in een peuk! Belacheli
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Invalide man geslagen door gast @ Gisteren om 18:51

Gelukkig maar
Levensvragen
Thanks Lena! Ik denk dat ik zo op zīn tijd bevestiging/feedback nodig heb. Enerzijds onzekerheid, anderzijds zie ik geregeld dat mensen zo vastgeroest zijn in hun eigen waarheid. Dat ze pertinent geloven dat hun waarheid, DE WAARHEID is. En aangez
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Nieuwe foto lezen van Daydream door Elfje21 @ Gisteren om 15:12

Hey Daydream, Bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat ik sommige dingen toch juist had, dan kan ik zo proberen beter te worden in fotolezen. Ja, ik weet niet waarom, maar dat boeddhistisch schoot me te binnen en ik had het gevoel dat het wel kon z
Dromendagboek
Ga naar nieuwe berichten Re: Aparte droom over zwanger door Bellefleur @ Gisteren om 15:07

even terzijde : Met onbevlekt ontvangen, wordt uitgedrukt dat Maria een heel zuivere vrouw is. On-bevlekt, geen vlekje = Puur, zonder zonden. Naderhand heeft de katolieke kerk daar de uitleg aan gegeven alszou zij zwanger zijn geworden zonder sexuee
Stel jezelf eens voor
Re: Even voorstellen door Elfje21 @ Gisteren om 14:51

Hey Yvonne, Welkom op dit forum. Hopelijk vind je de nodige hulp en steun die je zoekt. Veel liefs, Elfje21
Informatie en kennis
Re: non-dualisme door gast @ Gisteren om 13:52

Haha, een paard zoekt geen groen gras, die zoekt bevrediging voor zijn noden. "Gras" bestaat voor een paard (en alle andere dieren) niet eens. Laat staan "groen". Met z'n zintuigen vind ie wat ie nodig heeft en heeft er geen "
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Wie wil deze foto lezen? door paula35 @ Gisteren om 13:36

Kaartleggingen
Ga naar nieuwe berichten Re: Naam van deze tarot door nougnag @ Gisteren om 13:19

Hoi Bart graag gedaan. Het was erg simpel,het deck kwam mij bekend voor en heb tarotweb op mijn hyves staan,dus een kwestie van hatsikidee......
Informatie en kennis
Re: Dagtekst door Beschermengel @ Gisteren om 08:33

Dagtekst van 13/03/2010. "Het verhaal gaat, dat na lang te hebben gemediteerd over de onmetelijkheid van God, wat hem maar niet lukte, een discipel naar zijn Meester toeging en vroeg: 'Waarom is God zo groot?' De Meester antwoordde: 'God is g
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: nieuwe foto van kikkertje door kikkertje @ 12-03-2010 22:21

thanks . mijn manneke slaap altijd door (mits ziek of zo ) en heeft energie voor 10 hihi. knuffie terug
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: jou kinkaart door Karin @ 12-03-2010 19:26

Jouw kleur 'Rood'. Je bent geboren op 8 augustus 1965. Jouw geboortedatum geeft je volgens de Tzolkin (de heilige Maya kalender) een kinwaarde van 77. De 'dirigent' in je leven als gevolg van deze kinwaarde is rode aarde. (CABAN). De rode kle
Geestverschijningen
Ga naar nieuwe berichten Re: wat gebeurt hier??? door Natalie1986 @ 12-03-2010 17:53

Hoi Hoi, Wat rot van je opa sterkte in ieder geval! Wat ik zat te denken he! Misschien is dit je toekomstige dochtertje.. Misschien had je wel een uittreding en is je gids bij je. Maar het kan ook inderdaad iemand zijn die gestorven is in je nieuw
Kaartleggingen
Ga naar nieuwe berichten Re: Edelstenen orakel door Jorine door Eniroj @ 12-03-2010 14:52

Dank voor je begrip Monique, als ik er aan toe ben ben jij de eerste voor het orakel. Liefs Jorine.
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic door Islandlady @ 12-03-2010 13:49

Origineel bericht van: BellefleurNet afspraak gemaakt met de tandarts, maandag 14.20 u en ik zit hier rondjes te draaien en te dansen, kan je dat begrijpen? hahahaha, ikke wel!! Stoer! Ik ben niet bang voor tandarts gelukkig. Succes maar lieve Bell
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Effe reklame .... door Eniroj @ 12-03-2010 13:11

Oh wat een schattig huisje dat eerste en dan in zo'n mooie omgeving... ik denk dat ik een keertje jouw kant op kom hoor Bellefleur...
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Wie neemt de uitdaging aan? Mijn foto lezen door Bellefleur @ 12-03-2010 12:08

Origineel bericht van: BeschermengelIk heb de foto even hier geplaatst zodat iedereen je kunt zien Duifje ..en nee hoor ik zie een prachtmens! ook je Avatar is geweldig ..wat een mooie! ok, even kijken wat ik binnenkrijg bij het zien van je
Stel jezelf eens voor
Re: Even voorstellen door Elfje21 @ 12-03-2010 12:00

Bedankt allemaal, Ik ben blij om jullie reacties te horen. Veel liefs, Elfje21
Pagina 1 van 3 1 2 3 >
Wie is online
8 geregistreerd (Maryssa, mama29, Marenubium, paula35, Bart, nougnag, Eniroj, Bellefleur), 13 Gasten en 3 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
happymom, Yvonne25, carineblokdorp, erback, Denisevm
1054 Geregistreerde gebruikers
Actiefste posters (30 Dagen)
Bellefleur 282
gast 218
Karin 170
~~Larapinta~~ 164
Eniroj 111
Core 95
Helma 87
Islandlady 81
Forum Statistieken
1054 Leden
44 Forums
4412 Onderwerpen
84417 Berichten

Max Online: 244 @ 15-09-2009 20:22
Zoeken

Radio goedZO
(Druk op de playlist om te luisteren.)
OPENEN IN POPUP | OPENEN IN WINAMP
Laatste reacties
wie wil voor mij pendelen ?
door mama29
3 seconden geleden
Engelmensen
door Marenubium
8 minuten 13 seconden geleden
hulp gevraagd bij zoon van Suus
door nougnag
23 minuten 47 seconden geleden
Waar luister jij nu naar?
door Bellefleur
37 minuten 13 seconden geleden
Handen
door paula35
Vandaag om 22:37
Jarigen van vandaag
Hypnose (21)
(Bekeken)Populaire Onderwerpen
Spirituele woordenrijger 105940
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 97283
Mini wijsheden 36861
liesanne- songs 32430
Links, websites die wij moeten zien! 30002
Paranormale gaves worden erfelijk doorgegeven. 29339
Dromen kunnen waar zijn... 29265
Angst aanvallen en hoe ermee om te gaan 25823
liedjestekst van de dag 22876
12-12-2012 22749

Nothing on this site may be copied without the permissions of the author(s). Copyright Julien Moorrees, Merudi, 2003-2010