|
|
|
Levensvragen
|
|
He Moon, grappig dat je al schrijft dat jij een ego (zie Persoonlijkheidleer ;-)) hebt, dus niet bent. Hebben en Zijn dus, Zijn is heel iets anders. Voor mij heeft (oeps hebben) een ziel een ego (en lichaam) nodig om op aarde te zijn. In dat opzicht
|
|
Minder Serieus
|
|
jeugdsentiment perry Como http://www.youtube.com/watch?v=Zb4gWW2B1V8&feature=related
|
|
Overige zaken
|
|
ow trouwens bij mij heeft het niet altijd met 'dagen' te maken ... het volgt echt binnen enkele seconden. ow, en met sommige dingen/gebeuren volgt het idd pas wat later... maar meestal al binnen een dag, of anders nadat ik geslapen heb en mijn droom
|
|
Minder Serieus
|
|
Ik hoop dat je je weer snel beter voelt Emmy Knuffel van mij
|
|
Geestverschijningen
|
|
Het is niet goeiekoop, das waar. Maar ik heb het wel nieuw gekocht, en mensen die mij kennen weten dat k het dan wel echt gewillen heb want normaal koop ik zo goed als alles tweedehands. Maar hier wilde ik ietsjes meer doen dan alleen maar een tijdv
|
|
Overige zaken
|
|
Ik vond het in de krant! Deed op de basisschool altijd mee.. nu ga ik weer meedoen.. en ervoor zorgen dat nog heeeel veel mensen met mij mee gaan doen. Want ik vond het altijd al een heel goed iets. Dus ik hoop dat heel veel van jullie ook mee gaan
|
|
Creatieve uitingen
|
|
He Maan, Graag gedaan deze kwam voort uit het Meesters/wijsheid/goede therapeuten onderwerp, als er inspiratie is schrijf ik verder, komt en gaat altijd. Nou wil het toeval (hihi) dat ik gister op zoek was naar een boek van Paolo Coelho in mijn
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Die heb ik er nu net op gezet, dus die was nog niet zichtbaar toen je het schreef. Deze heb ik zowel op mijn site als op mijn visitekaartje staan.
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Dank Tinne, Mooie omschrijving, ik neem het in me op. Voor mij voelt het nu alsof persoonlijke realisatie de basis voor mij is om (verder)tot God realisatie te komen, denk dat dit mijn weg is en enige mogelijkheid gezien mijn levensgeschiedenis, ik s
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
dag kristal Kaatje, ik zie je op meerder forums aanloggen met dezelfde welkomsttekst. Ben benieuwd..
|
|
Kaartleggingen en Orakels
|
|
Origineel bericht van: JorineOrigineel bericht van: BartHoi Jorine, Als je uitgebakken bent .. zou ik dan ook een kaartje aan mogen vragen. Dank! Een fijne dag en van harte! Groetjes, Bart Ik ben uitgebakken Bart Hier is jouw kaart Jezus Open j
|
|
Overige zaken
|
|
ja dat herken ik ook die schokjes, zeg maar rustig schokken!!! vooral in het najaar en de winter als ik veel binnen zit ipv buiten...... en het doet nog zeer ook, en zelfs al ik manlief of de kinderen aanraak dan geef ik hun schokjes. mijn man zegt d
|
|
Mijn Verhaal
|
|
Origineel bericht van: KarinDankjewel Precious voor bovenstaand stukje. Ook mijn dank, jee wat een herkenning voor mij! Een jaar geleden verbrak ik een dergelijke relatie en weet hoe ontzettend moeilijk dit is. Iedereen bedankt die hier wat gedeeld
|
|
Informatie en kennis
|
|
Hoi themoon, Zou jij dit voor mij ook willen doen. Ik heb iets met het pentagram, En dan net als mijn avatar, een pentagram in het paars. Dat vind ik zo mooi. Dus ik ben benieuwd wat jij daaruit kunt opmaken. Liefs Taro Ik probeer het plaatje
|
|
|
|
Origineel bericht van: Angel of DeathOrigineel bericht van: taro@ angel of death Ik voel onrust bij je. Keuze's die je moet gaan maken. Vrienden waar je over twijfelt. Het voelt of er keuze's gemaakt moeten worden waarmee je gevoelens van andere kun
|
|
|
|
Hoi Nims Heel tof van jou ..... Mijn vraag is: Ik heb nogal veel problemen met mijn kinderen (gedrag), nu zou ik willen weten of er in de toekomst er verbetering in komt? ik ben wel benieuwd... Groetjes
|
|
Informatie en kennis
|
|
Mooi! _________________________ Dagtekst van vrijdag 3 september 2010. "Voor een spiritueel Meester is niets zo belangrijk als aan zijn leerlingen het licht van de Inwijdingswetenschap over te brengen, want hij weet dat zolang zij dit licht
|
|
Fotolezen
|
|
Hallo Piet, Ik wil je foto graag voor je lezen. Precies, punctuneel en stipt. Heb je veel last van je nek en/of schouders? voel ze naar voren schuiven ( voorover )misschien meot ik het figuurlijk nemen dat je teveel bagage of je schouders meezeult.
|
|
Dromendagboek
|
|
Dank je the moon. Het is inderdaad moeilijk om sommige ervaringen los te laten. Mooi omschreven, en zo is het Liefs terug, Bart
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Voel je welkom hier! Liefs!
|
|
Mijn Verhaal
|
|
Hoi Harmon, Ik las je bericht vanmiddag dus heb rond de ochtend niet geweten dat je met magnetiseren bezig was, gelukkig maar anders zou ik wellicht van alles denken te hebben gevoeld, dit is beter Vanmorgen rond een uur of 11 uur heb ik bemerkt
|
|
Dromendagboek
|
|
Heb ik gedaan lieve leden,een hartig woordje gewisseld met dr.Ben naar het graf geweest een lichtje neergezet en gezegd dat ze best mag komen maar nie om ruzie te maken.En waar ik op wacht (mn lieffie) die doet taal nog teken.Het zit allemaal raar in
|
|
Mijn Verhaal
|
|
Kan je je ook openstellen ervoor, NiMS en hoe doe je dat dan???? Ik wil het graag dat ik wat zie maar ik zie niets.:-(
|
|
Minder Serieus
|
|
hahaha..
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Heel graag gedaan Harmon! Ik weet je te vinden