|
|
|
Voorspellingen
|
|
Hallo wie wil er voor mij eens pendelen ivm een zwangerschap Sinds nov beslist en er ook voor gegaan voor een 3de kindje . In feb heb k een vroege miskraam gehad en ik vroeg me af wanneer ik nu opnieuw zwanger zou zijn en wat dan het geslacht dan zo
|
|
Overige zaken
|
|
Origineel bericht van: EnirojMarenubium; Ik wil er verder niet op ingaan, maar ik vind je opmerking over het "misbruiken van Hans" heel minachtend en sarcastisch van je. Erg jammer dat je op deze wijze over iemand praat die je niet kent.
|
|
Oproepen
|
|
Het heeft mij 3 jaar gekost wat jammer genoeg maar 3 maanden had hoeven duren. De gevolgen hiervan zijn wel weer heel mooi. Mijn mannetje toendertijd is mijn kerel nu,die "weet"voor zichzelf "it's a state of mind not of being", h
|
|
Minder Serieus
|
|
|
|
Bijzondere gaven
|
|
Ik wou dat ik het ook kon zeg!!
|
|
Informatie en kennis
|
|
Ik wil dit artikel graag delen met anderen, jullie. Het volledige artikel is hier beschikbaar: http://www.innerned.org/hetpaardalsleraar.html Het beschrijft bij lange na niet wat paarden ons allemaal kunnen vertellen, en hoe wij als mens (lees: roo
|
|
Minder Serieus
|
|
True. Als het hier zo was neergezet, zoals Belle het heeft staan in haar bericht; niks mis mee, en zelfs erg mooi. Dan had ik graag willen participeren. Heheh @ karin: spelvauten zijn soms ook wel leuk!
|
|
Minder Serieus
|
|
Wauw! Wat lief, van jullie allemaal! Het was dus vanmdidag een week geleden: en ik was in de Brabanthallen, op een hobbybeurs en dacht er nauwelijks aan. Nu ben ik thuis, mijn moeder is weer naar huis, en ik heb me toch een zin in een peuk! Belacheli
|
|
Overige zaken
|
|
Gelukkig maar
|
|
Levensvragen
|
|
Thanks Lena! Ik denk dat ik zo op zīn tijd bevestiging/feedback nodig heb. Enerzijds onzekerheid, anderzijds zie ik geregeld dat mensen zo vastgeroest zijn in hun eigen waarheid. Dat ze pertinent geloven dat hun waarheid, DE WAARHEID is. En aangez
|
|
Fotolezen
|
|
Hey Daydream, Bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat ik sommige dingen toch juist had, dan kan ik zo proberen beter te worden in fotolezen. Ja, ik weet niet waarom, maar dat boeddhistisch schoot me te binnen en ik had het gevoel dat het wel kon z
|
|
Dromendagboek
|
|
even terzijde : Met onbevlekt ontvangen, wordt uitgedrukt dat Maria een heel zuivere vrouw is. On-bevlekt, geen vlekje = Puur, zonder zonden. Naderhand heeft de katolieke kerk daar de uitleg aan gegeven alszou zij zwanger zijn geworden zonder sexuee
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Hey Yvonne, Welkom op dit forum. Hopelijk vind je de nodige hulp en steun die je zoekt. Veel liefs, Elfje21
|
|
Informatie en kennis
|
|
Haha, een paard zoekt geen groen gras, die zoekt bevrediging voor zijn noden. "Gras" bestaat voor een paard (en alle andere dieren) niet eens. Laat staan "groen". Met z'n zintuigen vind ie wat ie nodig heeft en heeft er geen "
|
|
Fotolezen
|
|
|
|
Kaartleggingen
|
|
Hoi Bart graag gedaan. Het was erg simpel,het deck kwam mij bekend voor en heb tarotweb op mijn hyves staan,dus een kwestie van hatsikidee......
|
|
Informatie en kennis
|
|
Dagtekst van 13/03/2010. "Het verhaal gaat, dat na lang te hebben gemediteerd over de onmetelijkheid van God, wat hem maar niet lukte, een discipel naar zijn Meester toeging en vroeg: 'Waarom is God zo groot?' De Meester antwoordde: 'God is g
|
|
Fotolezen
|
|
thanks . mijn manneke slaap altijd door (mits ziek of zo ) en heeft energie voor 10 hihi. knuffie terug
|
|
Minder Serieus
|
|
Jouw kleur 'Rood'. Je bent geboren op 8 augustus 1965. Jouw geboortedatum geeft je volgens de Tzolkin (de heilige Maya kalender) een kinwaarde van 77. De 'dirigent' in je leven als gevolg van deze kinwaarde is rode aarde. (CABAN). De rode kle
|
|
Geestverschijningen
|
|
Hoi Hoi, Wat rot van je opa sterkte in ieder geval! Wat ik zat te denken he! Misschien is dit je toekomstige dochtertje.. Misschien had je wel een uittreding en is je gids bij je. Maar het kan ook inderdaad iemand zijn die gestorven is in je nieuw
|
|
Kaartleggingen
|
|
Dank voor je begrip Monique, als ik er aan toe ben ben jij de eerste voor het orakel. Liefs Jorine.
|
|
Minder Serieus
|
|
Origineel bericht van: BellefleurNet afspraak gemaakt met de tandarts, maandag 14.20 u en ik zit hier rondjes te draaien en te dansen, kan je dat begrijpen? hahahaha, ikke wel!! Stoer! Ik ben niet bang voor tandarts gelukkig. Succes maar lieve Bell
|
|
Overige zaken
|
|
Oh wat een schattig huisje dat eerste en dan in zo'n mooie omgeving... ik denk dat ik een keertje jouw kant op kom hoor Bellefleur...
|
|
Fotolezen
|
|
Origineel bericht van: BeschermengelIk heb de foto even hier geplaatst zodat iedereen je kunt zien Duifje ..en nee hoor ik zie een prachtmens! ook je Avatar is geweldig ..wat een mooie! ok, even kijken wat ik binnenkrijg bij het zien van je
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Bedankt allemaal, Ik ben blij om jullie reacties te horen. Veel liefs, Elfje21
|