|
|
|
Kaartleggingen en Orakels
|
|
Kun je voor mij ook een legging doen? ik zou wel meer willen weten over toekomstig beroep mijn vader wil namelijk dat ik mijn opleiding ga benutten.. dat heeft ook giga veel geld gekost..maar die kant wil ik stiekem helemaal niet op hij vind dat i
|
|
Dromendagboek
|
|
Met geheimen bedoel ik: het geheim van geboorte en dood en alles wat er tussen in zit 'leven'. Dus ook de 'start' van een nieuw leven (seksualiteit) Meestal zijn dit onderdelen in het leven die in een slaapkamer plaatsvinden. Het getal 8 past in de
|
|
Fotolezen
|
|
Re: D
door Daecca
@ 30 minuten 18 seconden geleden
Triquetra? De rest van mijn reactie komt nog. Zit in de auto met mn beste maat om richting isebelle te gaan. Die heeft nameliji reserve sleutels voor me. De mijne zijn uit mn jaszak gerold.
|
|
Overige zaken
|
|
Vreselijk...ik heb er geen woorden voor.
|
|
Informatie en kennis
|
|
Mooie gedachten BE, dank je voor het delen van dit mooie advies wat je kan opvolgen indien je zoiets mee zal maken... mooi hoor. xx
|
|
Oproepen
|
|
Ach arme jongeman pas 30tig jaren oud, heel triest vind ik dit. Michael van Dijk is nog steeds niet gevonden. http://www.nu.nl/binnenland/2732588/zoektocht-michael-gaat-weer-verder.html
|
|
Lichtpuntjes
|
|
En staat in mijn telefoon genoteerd groetjes moonflowertje
|
|
Lichtpuntjes
|
|
Ik heb het in mijn telefoon gezet... Dus dat is nog een puntje extra groetjes moonflowertje
|
|
Creatieve uitingen
|
|
Thanks L'arbe de vie Eindelijk het sneeuw-landschap groetjes moonflowertje
|
|
Informatie en kennis
|
|
groetjes moonflowertje Het begin is een beetje langdradig... Maar ik vind het wel een mooi filmpje om te laten zien hoe gidsen te werk gaan... ( Bij het verlies van een dierbare ) groetjes
|
|
|
|
Ow... Troplinake, Automatisch schrift is ook niet zomaar iets hoor Daarvoor word je zegmaar "overgenomen" Je gaat dan in trance... Daarbij word je overgenomen door je gids die jou arm gebruikt om mee te schrijven enzo! de meeste mediums g
|
|
Creatieve uitingen
|
|
Ik vind het mooi hoe jouw tekeningen een heel verhaal vertellen. Zit veel gevoel in en ook al die kleuren vind ik prachtig
|
|
|
|
ik ben begonnen met het boek van Sonja Vervoort - Cursus kaartleggen volgens het principe van Mile Lenormand http://www.sonja-vervoort.be/boek.html en moet zelf zeggen dat ik via dit het heel ver geleerd heb in dit boek staan ook leuke kaartleg met
|
|
Bijzondere gaven
|
|
ja, het was bij jou wel heel erg veel ja... ben benieuwd naar je feedback, maar neem je tijd Liefs Cialara
|
|
Creatieve uitingen
|
|
Lekker bezig Nu wat langer en een clip erbij
|
|
Fotolezingen van dieren
|
|
Dit is Jaffy, we zijn nu al weer bijna een jaar samen. en ben heel benieuwd hoe en wat? vind het soms lastig om er achter te komen wat hij wilt of als er iets is. Volgens mij gaat het wel ok, maar zou leuk vinden om hoe en wat hij eigen vind. haha
|
|
Fotolezen
|
|
Bedankt Tinkernel voor je reactie. Alles wat je schrijft klopt Ik weet inderdaad nog niet helemaal zeker waar ik naartoe wil, maar dat zal ik zelf moeten bepalen uiteindelijk. Ik ben van dierenriemteken Weegschaal ascendant leeuw. Alvast bedankt
|
|
Minder Serieus
|
|
|
|
Overige zaken
|
|
Filmtip Gisteren een toch wel oude film gekeken : They live (1988). Maar geniaal in elkaar gezet! Iemand krijgt een zonnebril tot zijn beschikking waardoor hij de "echte" wereld ziet zoals hij is. Hij word bewust gemaakt. Ze hebben er een
|
|
Mijn Verhaal
|
|
Wat mooi zeg. Je hebt echt hulp gehad hihi
|
|
|
|
Heey Emuca, Een tijdje geleden heb jij voor mij een kaartlegging gedaan voor een specifieke vraag; namelijk werk. Ik wou je even meegeven dat de twee kaarten helemaal klopten tijdens mijn proefwerkdag. Ik was daardoor al een beetje ingespeeld en voo
|
|
Minder Serieus
|
|
'krijgen' is een goddelijke gift.
|
|
Fotolezingen van dieren
|
|
Dat is ook zo he, had ik je eigenlijk even moeten laten weten! Volgens mij gaat het beter met hem, ik hoor hem veel minder vaak proesten/in ademnood, geen idee waar hij op die momenten mee bezig is.. en in zijn slaap hoor ik ook minder geluiden. Mis
|
|
Informatie en kennis
|
|
Ik heb gemerkt hoe fijn het is. Je krijgt enorm veel ervoor terug. Als ik moe van het werk thuis kwam dan kon ik echt de hele tijd af zijn. Nu merk ik als ik al binnen kom dat er negatieve energie word weggenomen en als ik douche nog meer(dat is mijn
|
|
Minder Serieus
|
|
Marije, van Harte Gefeliciteerd met je Geboortedag. Maak er een mooie dag van
|