Merudi Het Levensforum
Merudi

Merudi Home > Nl > Het Levensforum

Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Kaartleggingen en Orakels
Ga naar nieuwe berichten Re: kaartlegging door Solaria door Marije22 @ 1 minuut 18 seconden geleden

Kun je voor mij ook een legging doen? ik zou wel meer willen weten over toekomstig beroep mijn vader wil namelijk dat ik mijn opleiding ga benutten.. dat heeft ook giga veel geld gekost..maar die kant wil ik stiekem helemaal niet op hij vind dat i
Dromendagboek
Ga naar nieuwe berichten Re: Mijn droom door tinkernel @ 23 minuten 31 seconden geleden

Met geheimen bedoel ik: het geheim van geboorte en dood en alles wat er tussen in zit 'leven'. Dus ook de 'start' van een nieuw leven (seksualiteit) Meestal zijn dit onderdelen in het leven die in een slaapkamer plaatsvinden. Het getal 8 past in de
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: D door Daecca @ 30 minuten 18 seconden geleden

Triquetra? De rest van mijn reactie komt nog. Zit in de auto met mn beste maat om richting isebelle te gaan. Die heeft nameliji reserve sleutels voor me. De mijne zijn uit mn jaszak gerold.
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Vandaag brand ik een kaarsje voor...... door Beschermengel @ 33 minuten 48 seconden geleden

Vreselijk...ik heb er geen woorden voor.
Informatie en kennis
Re: Dagtekst door Serenity @ 37 minuten 26 seconden geleden

Mooie gedachten BE, dank je voor het delen van dit mooie advies wat je kan opvolgen indien je zoiets mee zal maken... mooi hoor. xx
Oproepen
Ga naar nieuwe berichten Re: Michael van Dijk vermist door Serenity @ Vandaag om 08:25

Ach arme jongeman pas 30tig jaren oud, heel triest vind ik dit. Michael van Dijk is nog steeds niet gevonden. http://www.nu.nl/binnenland/2732588/zoektocht-michael-gaat-weer-verder.html
Lichtpuntjes
Ga naar nieuwe berichten Re: 2012-02-09 09:00uur Bobby Lichtpuntje (2de keer) door MoonFlowertje @ Vandaag om 06:45

En staat in mijn telefoon genoteerd groetjes moonflowertje
Lichtpuntjes
Ga naar nieuwe berichten Re: 2012-02-15 - 16:00 Kim Maria door MoonFlowertje @ Vandaag om 06:21

Ik heb het in mijn telefoon gezet... Dus dat is nog een puntje extra groetjes moonflowertje
Creatieve uitingen
Ga naar nieuwe berichten Re: Winter door MoonFlowertje @ Vandaag om 06:15

Thanks L'arbe de vie Eindelijk het sneeuw-landschap groetjes moonflowertje
Informatie en kennis
Re: Samenwerking met je Gids(en) door MoonFlowertje @ Vandaag om 02:42

groetjes moonflowertje Het begin is een beetje langdradig... Maar ik vind het wel een mooi filmpje om te laten zien hoe gidsen te werk gaan... ( Bij het verlies van een dierbare ) groetjes
Ga naar nieuwe berichten Re: Kaartleggen, Beginner wie helpt me :) door MoonFlowertje @ Vandaag om 02:26

Ow... Troplinake, Automatisch schrift is ook niet zomaar iets hoor Daarvoor word je zegmaar "overgenomen" Je gaat dan in trance... Daarbij word je overgenomen door je gids die jou arm gebruikt om mee te schrijven enzo! de meeste mediums g
Creatieve uitingen
Ga naar nieuwe berichten Re: poging tot creatief zijn hahah door amor @ Gisteren om 23:58

Ik vind het mooi hoe jouw tekeningen een heel verhaal vertellen. Zit veel gevoel in en ook al die kleuren vind ik prachtig
Ga naar nieuwe berichten Re: Interessante boeken om kaartencombinaties te leren door Troplinake @ Gisteren om 23:45

ik ben begonnen met het boek van Sonja Vervoort - Cursus kaartleggen volgens het principe van Mile Lenormand http://www.sonja-vervoort.be/boek.html en moet zelf zeggen dat ik via dit het heel ver geleerd heb in dit boek staan ook leuke kaartleg met
Bijzondere gaven
Ga naar nieuwe berichten Re: automatisch tekenen door Cialara @ Gisteren om 23:15

ja, het was bij jou wel heel erg veel ja... ben benieuwd naar je feedback, maar neem je tijd Liefs Cialara
Creatieve uitingen
Ga naar nieuwe berichten Re: To Be You (previeuw) door lichtenliefde @ Gisteren om 23:13

Lekker bezig Nu wat langer en een clip erbij
Fotolezingen van dieren
Ga naar nieuwe berichten Wie wil Jaffy's foto lezen? door Solaria @ Gisteren om 22:16

Dit is Jaffy, we zijn nu al weer bijna een jaar samen. en ben heel benieuwd hoe en wat? vind het soms lastig om er achter te komen wat hij wilt of als er iets is. Volgens mij gaat het wel ok, maar zou leuk vinden om hoe en wat hij eigen vind. haha
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Wie wil mijn foto eens lezen ? door kristal @ Gisteren om 20:59

Bedankt Tinkernel voor je reactie. Alles wat je schrijft klopt Ik weet inderdaad nog niet helemaal zeker waar ik naartoe wil, maar dat zal ik zelf moeten bepalen uiteindelijk. Ik ben van dierenriemteken Weegschaal ascendant leeuw. Alvast bedankt
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Naar welk muziek luister jij nu naar ? door kim maria @ Gisteren om 20:45

Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Varia: kim maria door kim maria @ Gisteren om 20:10

Filmtip Gisteren een toch wel oude film gekeken : They live (1988). Maar geniaal in elkaar gezet! Iemand krijgt een zonnebril tot zijn beschikking waardoor hij de "echte" wereld ziet zoals hij is. Hij word bewust gemaakt. Ze hebben er een
Mijn Verhaal
Ga naar nieuwe berichten Re: Mooie hulp van boven door Kalilka @ Gisteren om 19:43

Wat mooi zeg. Je hebt echt hulp gehad hihi
Ga naar nieuwe berichten Re: Dierkaarten legging door Emuca door L'arbe de vie @ Gisteren om 12:32

Heey Emuca, Een tijdje geleden heb jij voor mij een kaartlegging gedaan voor een specifieke vraag; namelijk werk. Ik wou je even meegeven dat de twee kaarten helemaal klopten tijdens mijn proefwerkdag. Ik was daardoor al een beetje ingespeeld en voo
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Spirituele Spreukenrijger. door Serenity @ Gisteren om 11:30

'krijgen' is een goddelijke gift.
Fotolezingen van dieren
Ga naar nieuwe berichten Re: Jelle de kat; wie wil lezen? door Marije22 @ Gisteren om 09:11

Dat is ook zo he, had ik je eigenlijk even moeten laten weten! Volgens mij gaat het beter met hem, ik hoor hem veel minder vaak proesten/in ademnood, geen idee waar hij op die momenten mee bezig is.. en in zijn slaap hoor ik ook minder geluiden. Mis
Informatie en kennis
Re: Krachtplekken Maken op deze aarde door Kalilka @ 03-02-2012 22:50

Ik heb gemerkt hoe fijn het is. Je krijgt enorm veel ervoor terug. Als ik moe van het werk thuis kwam dan kon ik echt de hele tijd af zijn. Nu merk ik als ik al binnen kom dat er negatieve energie word weggenomen en als ik douche nog meer(dat is mijn
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Van harte gefeliciteerd jarige! door PureLove @ 03-02-2012 18:50

Marije, van Harte Gefeliciteerd met je Geboortedag. Maak er een mooie dag van
Pagina 1 van 2 1 2 >
Wie is online
8 geregistreerd (Marije22, Ilona83, Solaria, tinkernel, Daecca, Beschermengel, Isebell, Serenity), 29 Gasten en 24 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Myriad, celtica, sneeuwklokje, dromen, kristal
1769 Geregistreerde gebruikers
Actiefste posters (30 Dagen)
aquarel 288
MoonFlowertje 234
Marije22 184
AnotherChance 184
Emuca 179
Kalilka 141
Petra 140
Beschermengel 107
Forum Statistieken
1769 Leden
55 Forums
6626 Onderwerpen
125391 Berichten

Max Online: 443 @ 14-12-2010 09:40
Zoeken

Laatste reacties
kaartlegging door Solaria
door Marije22
1 seconde geleden
Mijn droom
door tinkernel
22 minuten 14 seconden geleden
D&H Foto's lezen (Imageshack uploads, grote fotos)
door Daecca
29 minuten 1 seconde geleden
Vandaag brand ik een kaarsje voor......
door Beschermengel
32 minuten 31 seconden geleden
Dagtekst
door Serenity
36 minuten 9 seconden geleden
Shout Box

Facebook Activity Feed
Jarigen van vandaag
Geen jarigen
Wie is online
8 geregistreerd (Marije22, Ilona83, Solaria, tinkernel, Daecca, Beschermengel, Isebell, Serenity), 29 Gasten en 24 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Featured Member
(Bekeken)Populaire Onderwerpen
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 4741097
Dagtekst 756877
Mini raadsels 756730
Spirituele woordenrijger 576814
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 269096
Van harte gefeliciteerd jarige! 231348
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 208431
Edelstenen orakel door Jorine 117409
De spirituele groei van mijn zoon S. 115253
Mini wijsheden 96396

Nothing on this site may be copied without the permissions of the author(s). Copyright Julien Moorrees, Merudi, 2003-2012