Merudi Het Levensforum
Merudi

Merudi Home > Nl > Het Levensforum

Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Dromendagboek
Ga naar nieuwe berichten Re: Aparte droom over zwanger door Karin @ 8 minuten 43 seconden geleden

Hmmm...dat kan ik moeilijk geloven Ik denk dat ze stiekem toch ondeugend is geweest....
Stel jezelf eens voor
Ga naar nieuwe berichten Re: Even voorstellen door Elfje21 @ 11 minuten 2 seconden geleden

Hey Yvonne, Welkom op dit forum. Hopelijk vind je de nodige hulp en steun die je zoekt. Veel liefs, Elfje21
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Roken: pfffffffffff! door gast @ Vandaag om 14:00

Helma helemaal super. Volhouden hè
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Roken: pfffffffffff! door gast @ Vandaag om 13:59

Wat een grappig plaatje Belle. Het gat waar de vlinders uit komen is precies waar ik nu ben
Informatie en kennis
Ga naar nieuwe berichten Re: non-dualisme door gast @ Vandaag om 13:52

Haha, een paard zoekt geen groen gras, die zoekt bevrediging voor zijn noden. "Gras" bestaat voor een paard (en alle andere dieren) niet eens. Laat staan "groen". Met z'n zintuigen vind ie wat ie nodig heeft en heeft er geen "
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Wie wil deze foto lezen? door paula35 @ Vandaag om 13:36

Dromendagboek
Ga naar nieuwe berichten Re: Aparte droom over zwanger door paula35 @ Vandaag om 13:35

Origineel bericht van: KarinIk kan je voorspellen dat als je geen vriendje hebt je ook niet zwanger zal raken... LOL,,Maria is ook onbevlekt zwanger geraakt Hahaha
Kaartleggingen
Ga naar nieuwe berichten Re: Naam van deze tarot door nougnag @ Vandaag om 13:19

Hoi Bart graag gedaan. Het was erg simpel,het deck kwam mij bekend voor en heb tarotweb op mijn hyves staan,dus een kwestie van hatsikidee......
Stel jezelf eens voor
Ga naar nieuwe berichten Re: Even voorstellen door Bellefleur @ Vandaag om 09:42

Hartelijk welkom Ivonne!!
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Invalide man geslagen door Bellefleur @ Vandaag om 09:39

je weet natuurlijk niet hoe het verder is gelopen. Wie weet hebben ze de jongen kunnen grijpen, is er al een proces verbaal opgesteld, is er al een gesprek geweest tussen die jongere en die persoon in de rolstoel. Heeft men een motief kunnen achter
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Roken: pfffffffffff! door Bellefleur @ Vandaag om 09:33

proficiat!!!!!!!!
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Roken: pfffffffffff! door Karin @ Vandaag om 09:01

Kanjer!
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Invalide man geslagen door Beschermengel @ Vandaag om 08:46

Maar ik snap je wel Gast...ja zo kun je het ook zien. Ik vindt het ook het laagste van het laagste Peejay om zo iemand aan te vallen die weerloos is....en ik ben benieuwd of er iets in het wekelijkse krantje over komt te staan, zo ja dan schrijf i
Stel jezelf eens voor
Ga naar nieuwe berichten Re: Even voorstellen door Beschermengel @ Vandaag om 08:39

Welkom Yvonne, je zou er een nieuw topic van kunnen maken bij bv ..help je kind ..of een ander onderwerp, wij zijn er om je te helpen zover het gaat natuurlijk...
Informatie en kennis
Ga naar nieuwe berichten Re: non-dualisme door Takhihiii @ Vandaag om 08:35

We wisten het wel, maar zijn het weer vergeten. Religies vertellen oude verhalen over het paradijs, een plaats waar geen onderscheid bestond. Maar we plaatsen dat in het begin of aan het einde der tijden, nooit in het hier & nu. Een paard kijkt
Informatie en kennis
Ga naar nieuwe berichten Re: Dagtekst door Beschermengel @ Vandaag om 08:33

Dagtekst van 13/03/2010. "Het verhaal gaat, dat na lang te hebben gemediteerd over de onmetelijkheid van God, wat hem maar niet lukte, een discipel naar zijn Meester toeging en vroeg: 'Waarom is God zo groot?' De Meester antwoordde: 'God is g
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Roken: pfffffffffff! door Beschermengel @ Vandaag om 08:31

Echt goed van je Helma! ....van mij een bloemetje, de pijn is natuurlijk minder leuk maar ook daar komt een oplossing voor...
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Wie wil deze foto lezen? door Yvonne25 @ Vandaag om 08:05

Hallo, Oke sorry.. dat wist ik niet. (Ik heb de foto geupload, dus snap niet hoe de foto niet zichtbaar is) Zal ik een een foto van mezelf plaatsen? Misschien leverd dat wel wat op. http://album.partyflock.nl/16191867.jpg
Minder Serieus
Ga naar nieuwe berichten Re: Roken: pfffffffffff! door Helma @ Gisteren om 23:05

Tja... ik vind 90 kilo er ongezond uitzien, en ik vind het bovendien niet bij mij passen... Dat goed in mijn velletje lukt ff niet. Vanochtend spiraaltje gekregen en ben nu goed ziek van de buikpijn. Werd ook verteld dat het 24 uur kan voelen als he
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: nieuwe foto van kikkertje door kikkertje @ Gisteren om 22:21

thanks . mijn manneke slaap altijd door (mits ziek of zo ) en heeft energie voor 10 hihi. knuffie terug
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: Wie wil deze foto lezen? door Maryssa @ Gisteren om 21:49

Hallo Yvonne, Ik kan de foto niet zien maar begrijp ik goed uit jouw berichtje dat het om een foto van iemand anders dan jouzelf gaat? Op Merudi is het laten lezen van foto's van iemand anders niet toegestaan i.v.m de privacy. Het meisje waar het
Bijzondere gaven
Ga naar nieuwe berichten Re: Handen door Peejay @ Gisteren om 21:32

ik kan het ook al redelijk lang, ik besef het nu pas, maar ik kan het op alle plaatsen waar iemand pijn heeft, zoals de mensen beschrijven als ik het doe krijgen ze een diep warm gevoel dat uitspreid vanuit de plek waar mijn hand ligt, het is best
Stel jezelf eens voor
Ga naar nieuwe berichten Re: Even voorstellen door Peejay @ Gisteren om 21:26

Welkom Yvonne ^^ Ik hoop dat je hier je antwoorden vind ! Groetjes
Stel jezelf eens voor
Ga naar nieuwe berichten Even voorstellen door Yvonne25 @ Gisteren om 21:22

Hallo, Ik ben Yvonne. Ik doe normaal nooit mee aan forums o.i.d. Ik heb me vandaag aangemeld, omdat ik ten einde raad ben wat betreft mijn dochter. Graag zou ik meer over haar willen wete, bijv; wat der in der koppie rond gaat en hoe ze haar voelt.
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Wie wil deze foto lezen? door Yvonne25 @ Gisteren om 21:09

hallo, Wie zou mij iets over dit meisje kunnen vertellen??? Alvast bedankt.. Voor mij en dit meisje..
Pagina 1 van 18 1 2 3 ... 17 18 >
Wie is online
7 geregistreerd (Elfje21, Karin, Marenubium, Maryssa, Karen1981, Yvonne25, gast), 24 Gasten en 2 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Yvonne25, carineblokdorp, erback, Denisevm, Elfje21
1053 Geregistreerde gebruikers
Actiefste posters (30 Dagen)
Bellefleur 277
gast 216
~~Larapinta~~ 172
Karin 169
Eniroj 106
Core 97
Helma 86
Islandlady 81
Forum Statistieken
1053 Leden
44 Forums
4411 Onderwerpen
84370 Berichten

Max Online: 244 @ 15-09-2009 20:22
Zoeken

Radio goedZO
(Druk op de playlist om te luisteren.)
OPENEN IN POPUP | OPENEN IN WINAMP
Laatste reacties
Aparte droom over zwanger
door Karin
6 minuten 22 seconden geleden
Even voorstellen
door Elfje21
8 minuten 41 seconden geleden
Roken: pfffffffffff!
door gast
59 minuten 45 seconden geleden
non-dualisme
door gast
Vandaag om 13:52
Wie wil deze foto lezen?
door paula35
Vandaag om 13:36
Jarigen van vandaag
Hypnose (21)
(Bekeken)Populaire Onderwerpen
Spirituele woordenrijger 105926
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 97109
Mini wijsheden 36855
liesanne- songs 32426
Links, websites die wij moeten zien! 29999
Paranormale gaves worden erfelijk doorgegeven. 29337
Dromen kunnen waar zijn... 29262
Angst aanvallen en hoe ermee om te gaan 25816
liedjestekst van de dag 22869
12-12-2012 22746

Nothing on this site may be copied without the permissions of the author(s). Copyright Julien Moorrees, Merudi, 2003-2010