|
|
|
Dromendagboek
|
|
Hmmm...dat kan ik moeilijk geloven Ik denk dat ze stiekem toch ondeugend is geweest....
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Hey Yvonne, Welkom op dit forum. Hopelijk vind je de nodige hulp en steun die je zoekt. Veel liefs, Elfje21
|
|
Minder Serieus
|
|
Helma helemaal super. Volhouden hè
|
|
Minder Serieus
|
|
Wat een grappig plaatje Belle. Het gat waar de vlinders uit komen is precies waar ik nu ben
|
|
Informatie en kennis
|
|
Haha, een paard zoekt geen groen gras, die zoekt bevrediging voor zijn noden. "Gras" bestaat voor een paard (en alle andere dieren) niet eens. Laat staan "groen". Met z'n zintuigen vind ie wat ie nodig heeft en heeft er geen "
|
|
Fotolezen
|
|
|
|
Dromendagboek
|
|
Origineel bericht van: KarinIk kan je voorspellen dat als je geen vriendje hebt je ook niet zwanger zal raken... LOL,,Maria is ook onbevlekt zwanger geraakt Hahaha
|
|
Kaartleggingen
|
|
Hoi Bart graag gedaan. Het was erg simpel,het deck kwam mij bekend voor en heb tarotweb op mijn hyves staan,dus een kwestie van hatsikidee......
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Hartelijk welkom Ivonne!!
|
|
Overige zaken
|
|
je weet natuurlijk niet hoe het verder is gelopen. Wie weet hebben ze de jongen kunnen grijpen, is er al een proces verbaal opgesteld, is er al een gesprek geweest tussen die jongere en die persoon in de rolstoel. Heeft men een motief kunnen achter
|
|
Minder Serieus
|
|
proficiat!!!!!!!!
|
|
Minder Serieus
|
|
Kanjer!
|
|
Overige zaken
|
|
Maar ik snap je wel Gast...ja zo kun je het ook zien. Ik vindt het ook het laagste van het laagste Peejay om zo iemand aan te vallen die weerloos is....en ik ben benieuwd of er iets in het wekelijkse krantje over komt te staan, zo ja dan schrijf i
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Welkom Yvonne, je zou er een nieuw topic van kunnen maken bij bv ..help je kind ..of een ander onderwerp, wij zijn er om je te helpen zover het gaat natuurlijk...
|
|
Informatie en kennis
|
|
We wisten het wel, maar zijn het weer vergeten. Religies vertellen oude verhalen over het paradijs, een plaats waar geen onderscheid bestond. Maar we plaatsen dat in het begin of aan het einde der tijden, nooit in het hier & nu. Een paard kijkt
|
|
Informatie en kennis
|
|
Dagtekst van 13/03/2010. "Het verhaal gaat, dat na lang te hebben gemediteerd over de onmetelijkheid van God, wat hem maar niet lukte, een discipel naar zijn Meester toeging en vroeg: 'Waarom is God zo groot?' De Meester antwoordde: 'God is g
|
|
Minder Serieus
|
|
Echt goed van je Helma! ....van mij een bloemetje, de pijn is natuurlijk minder leuk maar ook daar komt een oplossing voor...
|
|
Fotolezen
|
|
Hallo, Oke sorry.. dat wist ik niet. (Ik heb de foto geupload, dus snap niet hoe de foto niet zichtbaar is) Zal ik een een foto van mezelf plaatsen? Misschien leverd dat wel wat op. http://album.partyflock.nl/16191867.jpg
|
|
Minder Serieus
|
|
Tja... ik vind 90 kilo er ongezond uitzien, en ik vind het bovendien niet bij mij passen... Dat goed in mijn velletje lukt ff niet. Vanochtend spiraaltje gekregen en ben nu goed ziek van de buikpijn. Werd ook verteld dat het 24 uur kan voelen als he
|
|
Fotolezen
|
|
thanks . mijn manneke slaap altijd door (mits ziek of zo ) en heeft energie voor 10 hihi. knuffie terug
|
|
Fotolezen
|
|
Hallo Yvonne, Ik kan de foto niet zien maar begrijp ik goed uit jouw berichtje dat het om een foto van iemand anders dan jouzelf gaat? Op Merudi is het laten lezen van foto's van iemand anders niet toegestaan i.v.m de privacy. Het meisje waar het
|
|
Bijzondere gaven
|
|
ik kan het ook al redelijk lang, ik besef het nu pas, maar ik kan het op alle plaatsen waar iemand pijn heeft, zoals de mensen beschrijven als ik het doe krijgen ze een diep warm gevoel dat uitspreid vanuit de plek waar mijn hand ligt, het is best
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Welkom Yvonne ^^ Ik hoop dat je hier je antwoorden vind ! Groetjes
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Hallo, Ik ben Yvonne. Ik doe normaal nooit mee aan forums o.i.d. Ik heb me vandaag aangemeld, omdat ik ten einde raad ben wat betreft mijn dochter. Graag zou ik meer over haar willen wete, bijv; wat der in der koppie rond gaat en hoe ze haar voelt.
|
|
Fotolezen
|
|
hallo, Wie zou mij iets over dit meisje kunnen vertellen??? Alvast bedankt.. Voor mij en dit meisje..
|