Merudi Het Levensforum
Merudi

Merudi Home > Nl > Het Levensforum

Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Dromendagboek
Ga naar nieuwe berichten Rare apparte angstige en mooie droom gehad. door Ilona83 @ 38 minuten 28 seconden geleden

Vannacht heb ik een hele apparte droom gehad die eng begon. Ik moest samen met een andere vrouw van ongeveer 30 jaar een kast ophalen bij een oude man. Deze man was niet thuis maar we konden wel naar binnen. Ik weet dat ik niet echt wilde, maar ze k
Dromendagboek
Ga naar nieuwe berichten Re: Mijn droom door Marije22 @ 39 minuten 52 seconden geleden

Je hebt wel gelijk hoor, 5 was echt mijn eerste ingeving, ook al klopte dit getal niet met het precieze aantal kopieën! Dan heeft dit op zich ook weer een betekenis, denk ik. Dank je! Geheimen in die zin.. hmm misschien neem ik het te letterlijk, wa
Kaartleggingen en Orakels
Ga naar nieuwe berichten Re: kaartlegging door Solaria door Marije22 @ 54 minuten 48 seconden geleden

Kun je voor mij ook een legging doen? ik zou wel meer willen weten over toekomstig beroep mijn vader wil namelijk dat ik mijn opleiding ga benutten.. dat heeft ook giga veel geld gekost..maar die kant wil ik stiekem helemaal niet op hij vind dat i
Dromendagboek
Ga naar nieuwe berichten Re: Mijn droom door tinkernel @ Vandaag om 09:22

Met geheimen bedoel ik: het geheim van geboorte en dood en alles wat er tussen in zit 'leven'. Dus ook de 'start' van een nieuw leven (seksualiteit) Meestal zijn dit onderdelen in het leven die in een slaapkamer plaatsvinden. Het getal 8 past in de
Fotolezen
Ga naar nieuwe berichten Re: D door Daecca @ Vandaag om 09:15

Triquetra? De rest van mijn reactie komt nog. Zit in de auto met mn beste maat om richting isebelle te gaan. Die heeft namelijk reserve sleutels voor me. De mijne zijn uit mn jaszak gerold.
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Vandaag brand ik een kaarsje voor...... door Beschermengel @ Vandaag om 09:12

Vreselijk...ik heb er geen woorden voor.
Informatie en kennis
Re: Dagtekst door Serenity @ Vandaag om 09:08

Mooie gedachten BE, dank je voor het delen van dit mooie advies wat je kan opvolgen indien je zoiets mee zal maken... mooi hoor. xx
Informatie en kennis
Re: Dagtekst door Beschermengel @ Vandaag om 09:04

Mooi Mareije ... het bewust-zijn van gedachten en handelingen is zo belangrijk en er goed naar te handelen natuurlijk, maar alleen het bewust ervan zijn is al mooi. _______________________________________ Dagtekst van zondag 5 februari 2012. &
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Vandaag brand ik een kaarsje voor...... door Serenity @ Vandaag om 08:58

www.nu.nl-italiaan-gooit-zoontje-in-rivier. Een kaarsje voor de 16maanden oude dreumes die de rivier in is gegooid, met 16 maanden kunnen baby's een boel hoe kan je zo'n lief kind een ijskoude rivier in gooien hij kon waarschijnlijk al papa en mam
Oproepen
Re: Michael van Dijk vermist door Serenity @ Vandaag om 08:25

Ach arme jongeman pas 30tig jaren oud, heel triest vind ik dit. Michael van Dijk is nog steeds niet gevonden. http://www.nu.nl/binnenland/2732588/zoektocht-michael-gaat-weer-verder.html
Lichtpuntjes
Ga naar nieuwe berichten Re: 2012-02-09 09:00uur Bobby Lichtpuntje (2de keer) door MoonFlowertje @ Vandaag om 06:45

En staat in mijn telefoon genoteerd groetjes moonflowertje
Lichtpuntjes
Ga naar nieuwe berichten 2012-02-09 09:00uur Bobby Lichtpuntje (2de keer) door MoonFlowertje @ Vandaag om 06:44

Beschermengel zou graag weer een lichtpuntje willen vragen voor Bobby! Dit graag op donderdag 9 februari om ongeveer 9 uur s'morgens Bobby wordt dan geopereerd aan zijn pootje, want gelukkig waren er geen uitzaaingen gevonden, wel een vlekje op zijn
Lichtpuntjes
Ga naar nieuwe berichten Re: 2012-02-15 - 16:00 Kim Maria door MoonFlowertje @ Vandaag om 06:21

Ik heb het in mijn telefoon gezet... Dus dat is nog een puntje extra groetjes moonflowertje
Creatieve uitingen
Ga naar nieuwe berichten Re: Winter door MoonFlowertje @ Vandaag om 06:15

Thanks L'arbe de vie Eindelijk het sneeuw-landschap groetjes moonflowertje
Overige zaken
Ga naar nieuwe berichten Re: Vandaag brand ik een kaarsje voor...... door MoonFlowertje @ Vandaag om 06:06

aw wat lief... Beschermengel Voor Friso Wouda ^^ en zijn familie en na-bestaanden wens ik veel sterkte toe!
Informatie en kennis
Re: Samenwerking met je Gids(en) door MoonFlowertje @ Vandaag om 02:42

groetjes moonflowertje Het begin is een beetje langdradig... Maar ik vind het wel een mooi filmpje om te laten zien hoe gidsen te werk gaan... ( Bij het verlies van een dierbare ) groetjes
Informatie en kennis
Re: Samenwerking met je Gids(en) door MoonFlowertje @ Vandaag om 02:36

Vragen en antwoorden over Gidsen Gidsen hoeven zich niet als een bepaalde persoon te manifesteren, maar kunnen hun aanwezigheid ook laten voelen of kunnen je benaderen in hun energielichaam van licht, kleur en geur. Waarom ken ik mijn gids niet ins
Informatie en kennis
Re: Samenwerking met je Gids(en) door MoonFlowertje @ Vandaag om 02:31

Gidsen...wat zijn ze, waar zijn ze, hoe zien ze eruit? Gidsen zijn mensen zonder stoffelijk lichaam. Ze zijn altijd bij ons, al van bij onze geboorte en reeds lang daarvoor. Mensen die niets van gidsen kennen en er een waarnemen denken dat ze een e
Ga naar nieuwe berichten Re: Kaartleggen, Beginner wie helpt me :) door MoonFlowertje @ Vandaag om 02:26

Ow... Troplinake, Automatisch schrift is ook niet zomaar iets hoor Daarvoor word je zegmaar "overgenomen" Je gaat dan in trance... Daarbij word je overgenomen door je gids die jou arm gebruikt om mee te schrijven enzo! de meeste mediums g
Ga naar nieuwe berichten Re: kaartlegging door Solaria door MoonFlowertje @ Vandaag om 02:16

Hoi Solaria Mag ik me aan bieden om op te "oefenen" ? Nummer 3 kom ik vaak tegen Ik weet niet precies wat ik voor vraag kan stellen? Misschien iets in de trend van: wat voor een persoon ben ik? Dit is wel iets wat me de laatste tijd be
Lichtpuntjes
Ga naar nieuwe berichten Re: 2012-02-15 - 16:00 Kim Maria door kim maria @ Vandaag om 01:12

Ik kijk er al minder tegenop door al het licht dat jullie willen sturen..
Ga naar nieuwe berichten Re: kaartlegging door Solaria door PureLove @ Vandaag om 00:20

ik had aangevraagd bij jou maar wil toch nog even wachten want ik heb ja al een tekening aangevraagd bij Cialara. eerst dat netjes afwachten. hahaha... ik wens je heel veel mooie aanvragen waarin je kunt oefenen. ik kom binnenkort wel een keer aanwa
Ga naar nieuwe berichten kaartlegging door Solaria door Solaria @ Vandaag om 00:04

Ook ik wil graag oefenen met geven van readings. Ik heb nu 3 kaartensets, die ik hiervoor wil gebruiken. Boodschappen van de Engelen, Magical Mermaids and Dolphins en Archangel Raphael healingcards. Ook heb ik angel numbers, dus mocht er een getal
Creatieve uitingen
Ga naar nieuwe berichten Re: poging tot creatief zijn hahah door amor @ Gisteren om 23:58

Ik vind het mooi hoe jouw tekeningen een heel verhaal vertellen. Zit veel gevoel in en ook al die kleuren vind ik prachtig
Creatieve uitingen
Ga naar nieuwe berichten Re: poging tot creatief zijn hahah door Solaria @ Gisteren om 23:47

Dankje , zo heb ik nog helemaal niet naar mn tekeningen gekeken. Het gaat als vanzelf. Soms sluit ik mn ogen en dan zie ik een vorm voor me en dan weet ik hoe ik moet beginnen, maar meestal beging ik gewoon. Ik hou van kleuren en ik kies voor ik ee
Pagina 1 van 15 1 2 3 ... 14 15 >
Wie is online
4 geregistreerd (Witte_lelie, Marije22, Ilona83, Daecca), 42 Gasten en 23 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Myriad, celtica, sneeuwklokje, dromen, kristal
1769 Geregistreerde gebruikers
Actiefste posters (30 Dagen)
aquarel 288
MoonFlowertje 234
Marije22 185
AnotherChance 184
Emuca 179
Kalilka 141
Petra 140
Beschermengel 106
Forum Statistieken
1769 Leden
55 Forums
6627 Onderwerpen
125393 Berichten

Max Online: 443 @ 14-12-2010 09:40
Zoeken

Laatste reacties
Rare apparte angstige en mooie droom gehad.
door Ilona83
33 minuten 11 seconden geleden
Mijn droom
door Marije22
34 minuten 35 seconden geleden
kaartlegging door Solaria
door Marije22
49 minuten 31 seconden geleden
D&H Foto's lezen (Imageshack uploads, grote fotos)
door Daecca
Vandaag om 09:15
Vandaag brand ik een kaarsje voor......
door Beschermengel
Vandaag om 09:12
Shout Box

Facebook Activity Feed
Jarigen van vandaag
Geen jarigen
Wie is online
4 geregistreerd (Witte_lelie, Marije22, Ilona83, Daecca), 42 Gasten en 23 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Featured Member
(Bekeken)Populaire Onderwerpen
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 4741746
Dagtekst 756961
Mini raadsels 756809
Spirituele woordenrijger 576848
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 269108
Van harte gefeliciteerd jarige! 231364
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 208446
Edelstenen orakel door Jorine 117428
De spirituele groei van mijn zoon S. 115255
Mini wijsheden 96399

Nothing on this site may be copied without the permissions of the author(s). Copyright Julien Moorrees, Merudi, 2003-2012